jump to navigation

Architect–végeredmény november 18, 2010

Posted by zolih in Uncategorized.
trackback

Napközben minden babonás tünetet produkáltam. Délután viszketett a jobb szemem. Azt mondják ez jót jelent. Bár nem vagyok babonás, de mostanában már minden ilyesmibe is kapaszkodom. Az elmúlt közel 2 hét borzalmas volt. A telefonomon a sync gomb már lekopott volna, ha nem virtuális gomb lenne, annyiszor nyomkodtam, hogy lássam a leveleimet, hátha megjön az eredmény. Először múlt hét szerdára ígérték, csak nem jött meg. Aztán ezen a héten kedden azt az ígéretet kaptam, hogy kedden megjön az eredmény. Erre ma este 20:15-kor megérkezett végre a kis boríték az óra mellé. Amikor megláttam a feladót és a tárgy mezőt, akkor a szívem a torkomban dobogott. Először nem is mertem megnézni, de aztán kibontottam. Ééééés a végeredmény:

image

A legtöbbet az Exchange kapcsán Greg Taylor-nak köszönhetek. Így aztán ő volt az első akinek elmondtam és az ő gratulációja volt nekem a legfontosabb:

image

Most lefekszem aludni, rámfér.

Hogy mi következik ezután? Kitudja? Én. Egy MCA, nem MCA. Irány az Active Directory MCA minősítés megszerzése. A lehetetlen egyszerűen csak nem létezik. Cáfolom. Nincs, nem is volt.

Ahogy mondani szoktam: folyt. köv. jövőre az AD MCA-val.

Winking smile

Hozzászólások»

1. PaulBird - november 19, 2010

🙂


Hozzászólás